ملایری ها می گویند : ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر یک امر مهم در بین مردم جامعه است

ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر یک امر مهم در بین مردم جامعه است
ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر یک امر مهم در بین مردم جامعه است و مبارزه با مواد مخدر به عنوان يك پديده شوم اجتماعي، نيازمند روحيه بسيجي و جهادي همه ارگان ها و نهادهاي اجرايي در اين شهرستان است.
به گزارش پایگاه خبری ملایری ها مصطفی آزادبخت صبح امروز در شوراي فرعي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملاير، مواد مخدر را پدیده‌ای شوم و تهدیدی بزرگ برای کشور برشمرد و گفت : باید با توانمندی مضاعف برای مبارزه با این پدیده مخرب در جامعه تلاش شود.
وي با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر امروز يكي از موضوع هاي كليدي و اساسي نظام مقدس جمهوري اسلامي است، اظهار داشت: به طور حتم، مقابله با اين پديده مخرب به حالت عادي و معمولي نتيجه بخش نخواهد بود.
فرماندار ویژه ملایر بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و استفاده از کارشناسان برای آگاهسازی جوانان و نوجوانان در خصوص خطرات مواد مخدر تأکید کرد و افزود : زمانی در این امر موفق هستیم که هر کس وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.
آزادبخت ایجاد تنفر عمومی از مواد مخدر را یک امر مهم در بین مردم جامعه برشمرد و یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر به عنوان يك پديده شوم اجتماعي، نيازمند روحيه بسيجي و جهادي همه ارگان ها و نهادهاي اجرايي در اين شهرستان است.
وی با اشاره به شروع فعالیت‌های جدید شورای شهر ملایر در دوره چهارم گفت: کارهای عمرانی خوبی برای آبادانی شهرستان در دوره‌های گذشته انجام گرفته و در این زمینه در شهرستان خوب عمل شده، اما زمینه فرهنگی بیشتر باید تقویت شود.
فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: شورای اسلامی شهر ملایر باید در راستای تقویت امور فرهنگی و اجتماعی جامعه به ویژه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نکند.
در ادامه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه ملاير نيز از برگزاري ۱۱۰ جلسه و كارگروه آموزشي مبارزه با مواد مخدر در شش ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: در اين زمينه پنج هزارو ۵۷۰ نفر تحت پوشش اين آموزش ها قرار گرفتند.
محمدقاسم عبدلی گفت: در حال حاضر گرایش به مواد مخدر صنعتی در شهرستان کمتر شده که نشان از تلاش‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به آگاهسازی مردم در این زمینه دارد.
دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملاير نيز گفت: ۲۲ درصد از افراد معتادي كه وارد كمپ هاي ترك اعتياد در اين شهرستان مي شوند، دوباره به مواد مخدر روي مي آورند كه نيازمند انجام اقدامات پيشگيرانه است.
آيت قرباني فر كمبود اعتبارات، عدم آگاهي خانواده ها در خصوص افراد پاك شده و نوع رفتار با آنها را از جمله مشكلات برشمرد و گفت: براي عدم روي آوردن مجدد افراد معتاد به مواد مخدر به طور صد درصدي، بايد موانع و مشكلات مرتفع شود.
وي از انتخاب مجدد شهرستان ملاير به عنوان پايلوت مبارزه با مواد مخدر در سال جديد خبر داد و افزود: سال گذشته 5 شهر در کشور دربحث مبارزهبا مواد مخدر به عنوان پایلوت انتخاب شدند که یکی ازآنها ملایر بودو امسال با وجود اینکه دوشهر پایلوت معرفی شده اند، بازهم ملایر جزء این دوشهر قرار دارد.
قربانی فر گفت :در اين راستا، انتظار ما همراهي و همكاري بيشتر مديران و مسوولان استاني با مجموعه شهرستان است.
رئیس اداره بهزیستی ملایر نیز از فعالیت دو کمپ مجاز زیر نظر این اداره در شهرستان ملایر خبر داد.
حمیدالله فارسی اظهار داشت: در حال حاضر مکاتبات با استان در خصوص مجوزدار شدن پنج کمپ دیگر در روستاهای ازناو، حاجی‌آباد، اسلام‌آباد، توجغاز و پری‌زنگنه صورت گرفته و تا پایان سال کمپ‌های مجاز شهرستان به هفت کمپ خواهد رسید.
وی بر پیگیری بسته شدن کمپ هایی که بدون مجوز درحال فعالیت هستند تأکید کرد و افزود : بدنبال این هستیم تا هرچه سریعتر کمپ های بدون مجوز پلمپ شوند.
نویسنده
به خدا اگر غیر از ملایری ها اقوام دیگر شهرها ی ایران این نظریه را داده بودند  من می گفتم درست می گویند اما ملایر و تنفر از مواد مخدر استغفرالله ؟
البته فکر می کنم از نظر ملایری ها تریاک مواد مخدر محسوب نمی شود این اگر باشه  اظهار نظر انها صحیع است ؟
فلاحیان: با اهرم مواد مخدر غرب را تهدید کنیم
opium.site: یوری فدوتوف در سازمان ملل عملکرد ایران را در ...

هیچ نظری موجود نیست: