بکشید بخورید نعشه بشوید اما شیشه و گل مصرف نکنید ؟ وكُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ

درمانگر  بودن  اعتیاد تمام شد حالا زمان درد اور بودن اعتیاد است
زمانی من درمانگر اعتیاد بودم و مخالف با  استفاده از هر ماده مخدر ؟
زمانی این عقیده را داشتم که اعتیاد بد است حتی انسانی که سیگار می کشد حتما انسان معتادی است که نمی تواند بر نفس خود کنترل داشته باشد و نباید به او اعتماد کرد
افکار من اکنون به طور کلی تغییر یافته است
جامعه کنونی ما در مقابل با اعتیاد ناتوان است
مردم محتاج به ان هستند که الام و دردهای خود را با چیزی تسکین بدهند
همه نا امید از اینده می خواهند لحظه ای در فراموشی و نشئگی به سر به برند
حالا من باید چکار کنم 
ایا من شکست خوردم و مواد مخدر پیروز شد ؟
بله
من اعتراف می کنم من ناتوان در مقابله با سپاه مخدر هستم ؟
زیرا مردم من  اگاه نیستند  و  نمی خواهند هم اگاه شوند
انها خود را به خواب زده اند نه اینکه واقعا خوابیده اند ؟
حالا من روش خود را تغییر می دهم و اعتقادات خود  را کمی اصلاح می کنم


من باید بین بد  و بدتر انتخاب کنم ؟
انتخاب من بد است ؟
دوستان ماری جوانا بکشید
دوستان مجیک بزنید
دوستان با سالویا باشید
دوستان ال اس دی مصرف کنید
دوستان تریاک هم بد نیست چرا باید ترک کنید
دوستان کوکائین   واقعا محشر است به شرط این که پول خریدش را داشته باشید
اما فقط یک خواهش دارم
ماری جوانای به نام گل و مخدری به نام متامفتامین یا همان شیشه را مصرف نکنید
بکشید بخورید نعشه بشوید اما شیشه و گل مصرف نکنید ؟

هیچ نظری موجود نیست: