دولت ایران اروپا را تهدید به قاچاق و ارسال مواد مخدر کرد

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:باید بگذاریم میان اروپاییان مواد مخدر توزیع شود
باید بگذاریم میان اروپاییان مواد مخدر توزیع شود تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید/اشتون پشت گوشش را ببیند که دوباره به ایران بیاید

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه‌ ایران از این به بعد دیگر نباید هزینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خاک اروپا را بپردازد، گفت: ایران در مورد ممانعت از انتقال مواد مخدر به اروپا باید تجدیدنظر کند، تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید.
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه‌ ایران از این به بعد دیگر نباید هزینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خاک اروپا را بپردازد، گفت: ایران در مورد ممانعت از انتقال مواد مخدر به اروپا باید تجدیدنظر کند، تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید.
به گزارش «تیک»، منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره قطعنامه کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا که به راهبردهای اتحادیه اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته است، گفت:‌ این قطعنامه دخالت جدی در امور داخلی ایران است.
وی با اشاره به اینکه اروپاییان خودشان حقوق ملت‌ها را سرکوب می‌کنند،‌ بیان کرد:‌ آیا لشکرکشی به آفریقای مرکزی در راستای حفظ حقوق بشر است؟ آیا در خود اروپا مسلمانان می‌توانند از حقوق رسمی خود دفاع کنند؟
حقیقت‌پور گفت: الان در اروپا دولت‌ها با مردم خود در حالت قهر هستند، آیا مشارکت پایین در عمده انتخابات اروپا و آمریکا با مشارکت 72 درصدی مردم ما در انتخابات ریاست‌جمهوری قابل مقایسه است؟ در کدام حکومت‌، مردم بیشتر، نقش ایفا می‌کنند؟
وی که با فارس گفتگو می کرد، با اشاره به اینکه برخی انتقادهای اروپایی‌ها از ایران صحیح است، اظهار کرد:‌ چرا جمهوری اسلامی ایران باید مبادرت به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر کند و در این راه پنج هزار شهید بدهد؟
نایب‌رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ایران از این به بعد دیگر نباید هزینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خاک اروپا را بپردازد.
وی با تأکید بر اینکه‌ اگر مقصد قاچاق،‌ ایران باشد،‌ به شدیدترین نحو ممکن با آن مقابله می‌کنیم، تصریح کرد:‌‌ اما در مورد ممانعت از انتقال مواد مخدر به اروپا ایران باید تجدیدنظر کند، چون ما نه مبدأ و نه مقصد قاچاق هستیم؛ کاروان‌های قاچاقچیان بیایند و مواد را به اروپا ببرند و میان اروپاییان توزیع کنند تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید، لذا انتقادشان از ایران برای اعدام قاچاقچیان درست است.
حقیقت‌پور به حمایت پارلمان اروپا از آزادی سران فتنه اشاره کرد و گفت: هر چقدر اروپاییان بیشتر از فتنه‌گران حمایت کنند،‌ ما بیشتر شکمان به یقین تبدیل می‌شود که این‌ها با اجازه اروپایی‌ها از خط قرمزهای نظام عبور کردند.
وی اضافه کرد:‌ اگر قرار باشد سران فتنه محاکمه شوند، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه می‌شوند و اگر هم بی‌گناه شناخته شوند، باز هم به توصیه اروپایی‌ها آزاد نخواهند شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از دخالت غرب در امور داخلی اوکراین سخن گفت و بیان کرد:‌ اروپایی‌ها باید پاسخ‌گوی جنایاتشان در اوکراین باشند و از بابت کودتای مدرنی که آنجا انجام دادند،‌ معذرت‌خواهی کنند و البته بدانند ایران، اوکراین نیست.
وی در ادامه گفت:‌ شیرمردان جمهوری اسلامی ایران اجازه کوچکترین تحرکی به اروپا برای فتنه‌گری در ایران نخواهند داد.نایب‌رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: خانم کاترین اشتون پشت گوشش را ببیند که دوباره به ایران بیاید.
نویسنده
واقعا برای کسی که این حرف را زده است بسیار متاسفم ؟
فلاحیان: با اهرم مواد مخدر غرب را تهدید  کنیم ؟
جناب نماینده مجلس
خداوند عقل را به ما داده است که اگر کسی  چیزی گفت ما خودمان استنتاج کنیم به بینم درست است یا غلط
لزومی ندارد به خاطر خوشخدمتی  ما حرف های  غلط دیگران را دراین مملکت توی  بوق کرنا کنیم ؟
در ضمن لنین می گوید
هدف وسیله را توجیه می کند ایا در جمهوری اسلامی هم این تز رایج است ؟
گناه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری
نویسنده
هیچی به خاطر این که حال یک زنیکه اروپایی را بگیریم  سر مواد را به اروپا باز کنیم  تا هزاران جوان ان جا معتاد بدبخت بشوند در این ضمن جیب خیلی ها  حتما توی این وسط در ایران پر پول تر می شود ؟؟
جناب نماینده همین الان هم توی مالزی و شرق اسیا ابروی ایرانی ها رفته است ؟

همین الان هم  در همه جای جهان ایرانی ها را به عنوان قاچاقچی مواد مخدر و خلافکار غیره می شناسند لطفا دیگر رسمیش نکنید ؟
  از قدیم گفته اند کاسه رود به جایی که باز اید قدح
شما فقط سر صادرات هروئین را به اروپا می توانید باز کنید چون بقیه مواد مخدر که  همه اش صنعتی است وبیش از 3000 ماده مخدر صنعتی  است و در اروپا  مصرف می شود در مرزهای  روسیه با کشورهای همجوار   ساخته می شود  قاچاقچیان اروپایی انها را به اورپا صادر می کنند کافی است قاچاقچی های اروپا  سر صادرات این مواد مخدر صنعتی را ازمرزهای روسیه به سوی  اروپا به سمت ایران منحرف کنند  ان وقت می بینم حال کی  گرفته می شود  ؟؟؟

 از حضرت علی(ع) نیز نقل است: «چون عقل و خرد به مرتبه کمال رسد، گفتار کم شود».

هیچ نظری موجود نیست: