کتاب پیشگیری از اعتیاد به‌ مدارس می‌رود

کتاب پیشگیری از اعتیاد به‌ مدارس می‌رود

معاون تندرستی و سلامت وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: کتاب پیشگیری از اعتیاد برای نخستین بار برای برخی پایه‌های مدارس چاپ می‌شود.
مهرزاد حمیدی عصر امروز در ششمین اجلاس مدیران ادارات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی در خانه معلم مشهد در ارتباط با سند تحول اظهار کرد: سند تحول 6 ساحت عبادی، اخلاقی، فناوری، زیستی، اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه اگر تمرکز ذهنی داشته باشیم خروجی خوبی نیز دریم، گفت: خروجی ما باید مناسب باشد وگرنه با مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف روبه‌رو می‌شویم.

معاون تندرستی و سلامت وزیر آموزش‌ و پرورش به تأکید مقام معظم رهبری در بحث ورزش اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در سخنان خود فرموده‌اند تعلیم، تهذیب و ورزش و آموزه‌های پهلوانی در میدان عمل تزریقی نیست و باید در میدان عمل آزموده شود.

حمیدی با بیان اینکه دانش‌آموزان درس‌ها را در میدان عمل می‌آموزند، گفت: درس تربیت بدنی رویکردی تربیتی دارد که باید در مدارس پیاده شود.

وی نگاه وزیر آموزش‌ و پرورش را نخبه پروری دانست و عنوان کرد: نخبگان در المپیادهای جهانی شرکت می‌کنند و به این المپیادها ارزش می‌دهند بنابراین باید برایشان شخصیت قائل شویم تا بهتر نتیجه بگیریم.

معاون تندرستی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش از تشکیل کمیته‌های استانی خبر داد و گفت: امیدواریم کمیته‌‌های مناطق نیز به زودی شکل بگیرد.

حمیدی از چاپ چند کتاب جدید برای مدارس خبر داد و تصریح کرد: در مدارس کتاب‌های جدیدی چاپ شده که یکی از آنها کتاب پیشگیری از اعتیاد است که برای نخستین بار برای مدارس چاپ شد.

وی به دیگر طرح‌ها اشاره کرد و یاداور شد: طرح کانون‌های مدرسه‌ای در ورزش و طرح‌ سلامت در ارتباط با بوفه‌های مدارس در حال اجراست.

هیچ نظری موجود نیست: