پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تنها مرجع شناسایی مواد مخدر جدید است .(انشالله )

پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تنها مرجع شناسایی مواد مخدر جدید است 
                
گروه ناجا-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بازدید از بستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری هاگفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر تنها مرجعی است که می‌تواند هر نوع از مواد مخدر جدید را شناسایی و اعلام کند چرا که آزمایشگاه‌های مجهزی دارد و به واسطه شناسایی هر نوع مواد مخدر می‌تواند هشدارهای لازم را به اطلاع عموم برساند
نویسنده بلاخره این ازمایشگاه شما بعد از 10 سال فرمول کراک وهروئین فشرده را کشف نکرد پس چی شد جناب سردار مویدی ؟.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بازدید از  نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد شیوع مواد مخدر صنعتی جدید و هشدار به شهروندان اظهار داشت: تهدید مواد مخدر در انواع مختلف در تمام دنیا یک تهدید جدی به شمار می‌رود.
سردار مؤیدی ادامه داد: علم و تکنولوژی،‌ رفاه و آسایش را برای جوامع به ارمغان آورده اما متأسفانه در کنارش تهدیداتی نیز به وجود آمده و همین انسان عصر حاضر به تولید مواد مخدر جدید روی آورده است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بحث مواد مخدر صنعتی که در واقع ابتکار دست انسان‌های معلوم‌الحال برای رسیدن به مقاصد مالی است امروز تهدید جدی‌ به شمار می‌رود.
وی افزود: بحث مواد مخدر صنعتی در همه جوامع و از جمله در ایران نیز به صورت یک تهدید تلقی می‌شود اما راهکارهایی نیز در جهت مهار آن شکل گرفته و جوانان و شهروندان می‌بایست نسبت به این تهدید آگاهی و شناخت لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا،‌ ادامه داد: اگر متناسب با پیشرفت علم، تهدیدات را آشکار نکنیم منجر به تهدید جدیدی می‌شود که بسیاری از جوامع با آن روبه‌رو هستند.
سردار مؤیدی در ادامه گفت و گو با خبرگزای فارس با بیان این مطلب که مواد مخدر صنعتی یک تهدید جدی بوده و در اشکال مختلف با ترفندها و جاذبه‌های کاذب و فریبنده افراد را فریب می‌دهد،‌ گفت: اثرات تخریبی این مواد ماندگار است لذا شهروندان باید نسبت به شناسایی این مواد آگاهی کامل داشته باشند.
وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر تنها مرجعی است که می‌تواند هر نوع از مواد مخدر جدید را شناسایی و اعلام کند چرا که آزمایشگاه‌های مجهزی دارد و به واسطه شناسایی هر نوع مواد مخدر می‌تواند هشدارهای لازم را به اطلاع عموم برساند.
نویسنده
جناب سردار مویدی
امروز ساعت 12 دربستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری در  غرفه خبر انلاین به دنبال شما بودم که گفتند شما رفتید فقط خواستم به شما بگویم برادرمویدی شما  همان مخدر گل را که یکسال پیش برای ازمایش  به ازمایشگاه فرستادید و جواب ازمایشش هنوز نیامده است را پیگیری کنید بقیه اش پیشکش ؟
سردار مویدی برای اثبات خیر خود فرمول شیمیایی کراک ایرانی و هروئین
- سردار مویدی :ما رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایران نداریم
ماری جوانا گل طلایه دار ورود و رواج ماده مخدر اسپایس (کانابیس صنعتی )

هیچ نظری موجود نیست: