واقعیت‌ها در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر به جوانان گفته شود .

واقعیت‌ها در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر به جوانان گفته شود .
واقعیت‌ها در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر به جوانان گفته شود
استاندار کرمان گفت: باید واقعیت‌ها در خصوص عواقب مصرف موادمخدر به جوانان گفته شود.
به گزارش کرنا، علی‌رضا رزم‌حسینی در جمع خیران مبارزه با مواد مخدر استان، در جلسه ای که با حضور مدیرکل دفتر توسعه‌ ی مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر نهاد ریاست جمهوری، فرمانده‌ انتظامی استان و رییس شورای اسلامی شهر کرمان، در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، گفت: به ناچار با پدیده‌ی ویران‌گر اعتیاد روبه‌رو هستیم؛ ضمن این‌که اعتیاد سنتی به اعتیاد صنعتی تبدیل شده و اعتیاد صنعتی همه‌ی انسانیت را از بین می برد.
وی با اشاره به این‌که آموزش‌ها و دانش‌ها در زمینه‌ی مبارزه با مواد مخدر صنعتی باید افزایش یابد، گفت: باید فیلم‌های مربوط به عواقب مصرف مواد مخدر و اعتیاد، در مراکز آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها  و انجمن‌ها به نمایش گذاشته شود تا جوانان را از این خطر بزرگ باخبر کند.
رزم‌حسینی تأکید کرد: دانشجویان باید با مضرات موادمخدر صنعتی آشنا شوند و برای این‌که بتوانیم با این بحران بزرگ اجتماعی و ضدانسانی مقابله کنیم، باید تصمیم‌های مناسبی اتخاذ شود.
وی با اشاره به وجود 170هزار دانشجو در استان کرمان، گفت: باید برنامه‌ریزی دقیقی در مرکز کشور در زمینه‌ی پیش‌گیری از موادمخدر انجام شود.
رزم‌حسینی با بیان این‌که اعتیاد به مواد صنعتی یک بیماری ‌است اما در گذشته با معتادان همانند یک مجرم برخورد می‌شد، گفت: این افراد باید در بیمارستان‌ها بستری شوند.
رزم‌حسینی، تصمیم‌گیری در زمینه‌ی آسیب‌های اجتماعی را از سیاست‌های حکومتی دانست و گفت: در حوزه‌ی استانی نمی‌توان در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.
وی بیان کرد: دست‌اندرکاران سیاست‌گذار باید برای این بحران بزرگ اجتماعی، فرهنگی و غیرانسانی چاره‌اندیشی کنند.
شهلا پورامیری

هیچ نظری موجود نیست: