ضرورت مدیریت هوشمند در حوزه‌‌ی پیش‌گیری از مواد مخدر .

موسوی‌ چلک تأکید کرد:

ضرورت مدیریت هوشمند در حوزه‌‌ی پیش‌گیری از مواد مخدر

ضرورت مدیریت هوشمند در حوزه‌‌ی پیش‌گیری از مواد مخدر
مدیرکل دفتر توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: در حوزه‌‌ی پیش‌گیری از مواد مخدر، نیازمند مدیریت هوشمند هستیم.
به گزارش کرنا، حسن موسوی‌چلک در نشست با خیران مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور استاندار، فرمانده‌ انتظامی استان، رییس شورای اسلامی شهر کرمان و جمعی از خیران در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد،  با بیان این‌که باید در زمینه‌ی مدیریت هوشمند در مبارزه با مواد مخدر بیش‌تر کار شود، گفت: در این راستا نشست‌هایی با هنرمندان، ورزش‌کاران، اصحاب رسانه، ائمه‌ی جمعه و روحانیون برگزار کرده‌ایم، چراکه مدیریت هوشمند بدون استفاده از تمام ظرفیت‌ها امکان‌پذیر نیست.
وی افزود: نیازمند مدیریت هوشمند در کشور هستیم که الزاما دولتی است، از این‌رو با گروهای متفرقه باید در زمینه‌ی آسیب‌های اجتماعی جلساتی داشته باشیم.
وی با بیان این‌که حوزه‌ی اجتماعی ایران دچار یک بیماری مزمن شده است، گفت: با حوزه‌ی اجتماعی با رویکردی برخورد کردیم که متناسب جنس آن نبود.
موسوی چلک بیان کرد: نظام برنامه‌ای ایران تک‌بُعدی بود و شاید تا امروز طرح و لایحه‌ای نداشته‌ایم که یک پیوست آن پیوست اجتماعی و فرهنگی باشد و در حوزه‌ی صنایع نیز نتواسته‌ایم منشور اجتماعی شرکت‌ها را تدوین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی فرهنگی بیش‌تر ممیزی فرهنگی را دنبال کردیم، توسعه را هم تنها در اقتصاد و عمران می‌دیدیم.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر رییس جمهور افزود: طرح و لایحه‌ای نداریم که پیوست اجتماعی داشته باشد و حوزه‌ی اجتماعی مورد غفلت قرار گرفته است.
وی با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی و معیشت مردم جزء نخستین دغدغه‌های رییس جمهور است، گفت: کسی نیست در جامعه‌ی امروز که درگیر این مسأله نباشد..
موسوی‌چلک با بیان این‌که باید نیازها و ظرفیت‌ها در این زمینه شناسایی شود، گفت: گروهایی که آسیب‌پذیری آن‌ها بیش‌تر است، باید در اولویت قرار گیرند.

هیچ نظری موجود نیست: