پیدا کردن یک لوله کاغذی با مزه تلخ نشانه مصرف چه ماده مخدری است ؟


سلام دکتر، وجدانا و تورو به هرکی دوس داری این رو بخون. وقتت رو زیاد نمیگیرم.
 دستم به دامنت دارم دیوونه میشم، چند روز پیش دزدکی رفتم تو اتاق داداشم یه لوله پیدا کردم، از همون لوله ها که با کاغذ درست میکنن.
لوله نسبتا باریک و کوتاه بود و هیچ جرم و اثری از مواد داخل لوله نبود، ولی وقتی لوله رو گذاشتم دهنم و مکیدمش یه تلخی مزخرف زد تو دهنم، بوی خاصی هم نداشت و مطمءنم که مربوط به تریاک یا شیره نیستش. تند برخورد نکردم و خیلی دوستانه لوله رو بهش نشون دادم ولی انکار کرد و گفتش مال من نیس (دلیلش یه کم معقول بود)، همون روز رفتیم کیت تشخیص اعتیاد گرفتیم، thc منفی بود، آمفتامین منفی بود، مرفین منفی بود تا رسید به مت آففتامین لعنتی، فقط یه خط ظاهر شد و مثبت بود دارم دیوونه میشم شواهد با هم نمیخوه، آخه لوله کاغذی و مت آمفتامین چه ربطی به هم دارن؟ امکان داره به خاطر نداشتن پایپ با لوله کشیده باشه؟ امکان داره که کراک تقلبی مصرف کرده باشه و تست مرفین منفی شده باشه ولی مت مثبت شده باشه؟
 امکان داره به دلیل مصرف داروهایی که واسه سرما خوردگی و آلرژیه آزمایش مثبت شده باشه؟
 این رو عرض کنم که داداشم پزودوافدرین و یا قرص سرماخوردگی مصرف نکرده بود. خواهش میکنم کمکم کن.
جواب
یک لوله کاغذی که مزه تلخ می دهد
بسیاری از دانش اموزان در ابتدای مصرف موادی مثل کافئین و یا متامفتامین (شیشه ) و یا ریتالین و هروئین   از لوله کاغذی استفاده می کنند
در مورد کافئین و ریتالین همیشه مقداری از ان درون لوله کاغذی می ماند به این دلیل اگر کاغذ را باز کنید و به روی پارچه بکشید سفید رنگ می شود
در مورد شیشه و هروئین مزه درون لوله کاملا تلخ است .
در بیشتر موارد وجود یک لوله کاغذی در نزد دانش اموزان با یا بدون  یک لامپ توخالی برای مصرف  ماده مخدر شیشه است  و به احتمال زیاد برادر شما شیشه مصرف می کند ولی میزان مصرفش کم است

هیچ نظری موجود نیست: