هزینه روزانه نگهداری هر معتاد درحال درمان ۱۳ هزار تومان است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران:

هزینه روزانه نگهداری هر معتاد درحال درمان ۱۳ هزار تومان است                            

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به حرفه آموزی ۲۴۰ معتاد درحال درمان در مرکز اخوان از هزینه روزانه ۱۳ هزار تومان برای نگهداری هر معتاد درحال درمان در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا آذرنیا در حاشیه بازدید وزیر کشور از مرکز درمان معتادان متجاهر اخوان اظهار داشت: مرکز اخوان تنها مرکز ماده 16 استان تهران و اولین مرکز جمع آوری معتادان متجاهر کشور است که درسال 92 با پذیرش 40 معتاد به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: در سال جاری 1027 نفر در این مرکز تحت درمان قرار گرفتند و تیم‌هایی از دانشگاه تهران و بهزیستی تهران در درمان این افراد نظارت دارند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران هزینه راه اندازی این مرکز را 4 هزار و 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این مرکز هزینه نگهداری هر فرد 13 هزار تومان است که برای هزینه مددکاری و درمان نیز باید هزینه‌های دیگری را به این هزینه جاری اضافه کنیم.
آذرنیا با بیان اینکه با حمایت‌های وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر نخستین کمپ زنان تهران با ظرفیت 150 نفر به بهره برداری رسیده است، به موضوع حرفه آموزی و اشتغالزایی برای بهبود یافتگان پرداخت و گفت: در حال حاضر 240 نفر در مرکز اخوان مشغول حرفه آموزی هستند و طبق قرارداد منعقد شده با 8 کارآفرین در غرب استان تهران فرصت اشتغال برای بهبود یافتگان این مرکز فراهم شده که طی این قرارداد هر یک از این کارآفرینان برای جذب هر معتاد حداکثر 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می‌کند.
گزارش تصویری/ کمپ ترک اعتیاد بانوان در تهران - Opium ...
خانواده درمانی جایگزین کمپ ترک اعتیاد شود - Opium.Site ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: دومین کمپ ...

هیچ نظری موجود نیست: