چگونه یک تنه لابراتورهای ساخت مخدر شیشه در تهران را منفجر کردم !!

سلام اقای دکتر توی یکی از پست هاتون دیدم که فرمودید ترکیب سه واحد ید وسه واحد افدرین ویک واحد فسفر جهت ساختن شیشه استفاده میشه ولی جهت اطلاع به محضراستادبزرگ طبق مشاهدات بنده اشتباه هست وهستن کسانی که مقداری از ساختن روشنیدن یادیدن خلاصه میدونن بجز میزان ترکیب که اگرباتوصل به نوشته شما انجام بدن که اشتباهه خیلی خطرناک واحتمال انفجار هست جسارت بنده روببخشید با احترام

جواب :چگونه یک تنه  لابراتورهای ساخت مخدر شیشه در تهران  را منفجر کردم !!
 احسن بر شما که تنها نفری در ایران بودید که متوجه این مسله شده اید مسله ای که بسیاری از مسئولین هنوز انرا درک نکردند .
 بله ما مخصوصا با دادن  فرمول  غلط برای ساخت مخدر شیشه  خواستیم از توسعه اشپزخانه های ساخت شیشه جلوگیری کنیم  تا ان افراد  بی سواد که  فقط به دنبال پول  باد اورده هستند و  با معتاد کردن جوانان  این کشور  را به نیستی می کشانند  ابتدا  خانه و زندگی خودشان  منفجر  و نیست شود تا جامعه از لوث سازنده گان مواد مخدر پاک شود .و درست بعد از ان پست بود که توی تهران همه اشپزخانه هایی جدید تاسیس  که شیشه می ساختند منفجر شدند و الحمدالله دیگر در تهران ما لابراتور ساخت مخدر شیشه و هروئین نداریم .در تائید  نظر شما در رابطه با انفجار لابراتورهای ساخت شیشه  باید ذکر کنم که رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در اخر اسفند سال 1393  اعلام کند دیگر در تهران ما لابراتور  سازنده مخدر شیشه نداریم .
روش های و متد های علمی و عملی برای مبارزه و توقف ساخت مخدر شیشه در ایران (قسمت اول )
البته ان دسته از سازنده گان قدیمی که همان راه خود را می روند و بلدند بدون نوشته های ما شیشه بسازنند اگاه باشند  که  انشالله با  اجرای طرح جدید ی که من دادم   در کل ایران هم بقیه سازنده گان مخدر شیشه می فهمند با کی طرف هستند !! و نانشون اجر می شود
امین یا رب العالمین
توجه این مطلب شوخی نیست
روز 20 اسفند یک احضاریه از طرف پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ما امد که ظرف سه روز باید برای ادعای توضیحاتی باید به ستاد مبارزه با مواد مخدر و دادگاه مراجعه کنم فرداش رفتیم برای بازپرسی !
سرهنگ  پلیس مبارزه با مواد مخدر مرا  مورد شماتت قرار داد که اولا چرا من درباره ساخت مخدر شیشه پست نوشتم.
  من هم گفتم اقا این پست کامل نیست و نمی توان با استناد به ان مخدر شیشه ساخت  .
جالب این که جناب مامور بازپرسی گفت  :چون شما دکتر هستید و روش ساخت شیشه را نوشته اید مردم به نوشته شما اطمینان کردند و پدر ها و مادر ها زنگ زدند واز این بابت از من شکایت کردن که روش شما در ساخت مخدر شیشه  باعث ایجاد خسارت و زیان مالی به جوانان انها شده   و عده ای دلال و سازنده مواد مخدر هم  به علت انفجار منازل و اشپزخانه های خودشان از من درخواست  خسارت و غرامت  کردند وفی المجلس  کارت ملی   و مقدار زیادی داروی ایبوگین را که  بهترین داروی ترک اعتیاد گیاهی در دنیا است ومن  با خون دل از کامرون افریقا اورده بودم را ضبط کردند و پیش خود نگاه داشتند
و گفتند هر موقع که شما را احضار کردیم باید برای ادعای توضیخات بیاید  
 فقط می توان گفت جل الخالق


بد نیست تا موضوع تازه است و دچار الزایمر نشدم کمی از متن بازپرسی براتون بگویم
بازپرس که می گفت درجه سرهنگی داشت  گفت :
اقا کلی پدر و مادر زنگ زدند که بچه های انها با خواندن پست شما در اینترنت دچار کلی ضرر و زیان شدند و. بعد یکی از پست های من را که داستان طنزی درباره ساخت مخدر شیشه بود را گذاشت جلوم !
من گفتم اقا این داستان طنزه و در چند قسمت بوده  که اخرین قسمت ان را هم من چاپ نکردم و با استناد به ان داستان طنز  هیچکس نمی تواند شیشه بسازد
سرهنگ گفت :یعنی شما مطالب غلط منتشر کرده اید اقای دکتر مردم  با اطمینان به اینکه شما دکتر هستید و مطالب شما  علمی و درست است شروع به ساخت شیشه  کردند
شما چرا مطالب غلط چاپ کرده اید .و مردم را دچار خسارت کرده اید .
من گفتم یعنی شما می گوید  من باید  واقعا  راه  درست و اسان  ساخت مخدر شیشه را باید می نوشتم . !!
سرهنگ پرسید :اصلا هدف شما از نوشتن درباره  ساخت مخدر شیشه چیه !
من هم که شب قبل نخوابیده بودم و کلی از مطالب و پست های فیلتر شده وبلاگ قبلی ام را پرینت گرفته بودم یک کاغذ گذاشتم جلوش 
   رهگیری ساخت ماده مخدر( methamphetamine)شیشه و کراک ... - ...
که در ان توضیح دادم بودم که هدف اصلی از اینکه ما باید درباره  ساخت مواد مخدر  بدانیم این است که با شناسایی مواد اولیه و طرز ساخت سازنده گان را دستگیر کنم و در ان پست هم به صراحت ذکر کردم که من این ها را برای مسئولین مبارزه با مواد مخدر نوشتم  و خلاصه هر چه پرسید من به جای جواب  یک کپی از یکی از  پست هام  را گذاشتم  جلوش و در اخر هم گفتم من بیشتر از 4000 پست درباره مواد نوشتم و اولین کسی هستم که پروتکل درمان اعتیاد به شیشه را نوشتم که موفق بوده و اولین کسی که درباره مخدر گل در ایران اطلاع رسانی کرده است  . حتی پست لیست دلالان مخدر گل را گذاشتم جلوش  طرف از من پرسید مخدرگل دیگه چی چی  است !!!
 خلاصه  طوری  پوشه اعمال خلافکارانه م من  پر شد از کپی  های مطالب که طرف گفت یک دقیقه دکتر صبر کنید و  زمانی که  از اطاق بیرون  رفت  و برگشت گفت اقا مسله حل شد من با قاضی دادگاه صحبت کردم  فعلا مسله اتهام شما مبنی بر  رواج اعتیاد به مخدر شیشه در فضای مجازی   حل است
 اما  !!
انفجار لابراتوآر ساخت مواد مخدر شیشه انفجار لابراتوآر ساخت ...
عکس لابراتوار ساخت مواد مخدر متامفتامین (شیشه) - Opium.Site

هیچ نظری موجود نیست: