فرماندار الیگودرز: اطلاع‌رسانی نقش به‌سزایی در کاهش مصرف مواد مخدر دارد

فرماندار الیگودرز:
اطلاع‌رسانی نقش به‌سزایی در کاهش مصرف مواد مخدر دارد
فرماندار الیگودرز گفت: مبارزه با مواد مخدر و کاهش مصرف آن نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی توسط رسانه‌ها دارد.

خبرگزاری فارس: اطلاع‌رسانی نقش به‌سزایی در کاهش مصرف مواد مخدر دارد                
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز ولی‌الله میرزایی‌اصل شنبه شب در جمع مدیران با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان تولید و توزیع مواد مخدر است، اظهار داشت: مبارزه با شیوع مواد مخدر باید مورد توجه و اهتمام همه مدیران دستگاه‌های مختلف و اقشار جامعه قرار گیرد، چرا که مهم‌ترین رکن توسعه جامعه که انسان باشد را به تباهی می‌کشاند و بی‌شک مواد مخدر علت اصلی بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی است.
وی برگزاری مستمر جلسات را مثبت ارزیابی کرد و برخورد با عرضه‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان را از اولویت‌های کارگروه فرعی مبارزه با مواد مخدر برشمرد و گفت: همه اعضا با یک حساسیت ویژه نیروی انتظامی را در این زمینه کمک کنند.
میرزایی‌اصل اظهار داشت: موضوع اعتیاد و مواد مخدر و خرید و فروش آن به یک کارکرد، اقتصادی تبدیل شده است که در همین رابطه لازم است با متخلفان در این حوزه با قاطعیت برخورد شود و مناطق آلوده پاک‌سازی شود.
فرماندار الیگودرز گفت: در یک ماه گذشته 36 عرضه‌کننده مواد و 281 مصرف‌کننده دستگیر شده‌اند و در سال گذشته نیز 500 کیلوگرم انواع مواد در سطح شهرستان کشف شده است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مؤثر اعضای کارگروه اظهار داشت: در کنار این اقدامات، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی و پیشگیری باید در دستور کار قرار گرفته شود و از ظرفیت‌های آموزشی استفاده کنیم و با یک برنامه‌ریزی مستمر و مداوم به نتیجه‌ای که مدنظر همه ما است، برسیم.

هیچ نظری موجود نیست: