ایا استفاده از روانگردان های انتئوژن برای رسیدن به درجات کمال معنوی و عرفانی لازم است !


سلام استاد
من چند ماهی میشه که دارم در رابطه با اگاهی و علم ماورا الطبیعه مطالعه میکنم،و باید بگم پا تو مسیر شمنیسم و البته استفاده از گیاهان اینتئوژن گذاشتم.
تو این مدت بدون اغراق انسان بهتری شدم،البته دلیل این حس تلقین نیست،چون بعد از دو دفعه تیریپی که با گیاه مریم گلی داشتم به یک باره این حس به من دست داد.

جالبه بعد از استفاده من از گیاه تاتوره حس کردم که دارم مسیرمو گم میکنم (دقیقا مثل حرفی که دون خوان به نقل از کاستاندا به من رسوند)،و دوباره با مریم گلی راهمو پیدا کردم.
مشکل من اینجاست که با هر بار تیریپ من جواب سئوالامو پیدا میکنم ولی یک سری سئوال های اساسی تری واسم بوجود میاد که داره گیجم میکنه،متأسفانه تو ایران کسیو نداریم که با علم استفاده از گیاهان روانگردان به درجه ای از عرفان رسیده باشه و اکثر افراد دارن بخاطر فاز(به قول خودشون)استفاده میکنن.
حس میکنم شما داری منو درک میکنی و میدونی چه حالیم.
من فقط متکی به این گیاهان باارزش نیستم و دارم مطالعمو افزایش میدم ولی حس میکنم بخاط وضعیت کشورم راهم بی پایان میمونه و به هدفی که مدنظرمه نمیرسم.
میخوام مشاوره بهم بدین،من هنوز اون ماورا الطلیعه ای که میخوامت ندیدم و دنبال کاکتوس میگردم،هم زمان در رابطه با مراقبه مطالعه میکنم،اما...
ممنون میشم راهنماییم کنین و راه تازه ای جلو پام بذارید که برم و جواب بگیرم.
ممنون
.
جواب
انتئوژن ها  وسیله  است هدف نیست !
در این مسله که استفاده از گیاهان روانگردان انتئوژن  می تواند به عده ای از مردم  برای تکامل مغز و رهایی از استرس و افسردگی کمک کند شک  نیست .
اما  .
 شخصا  با اتکا به تحقیقات علمی با  استفاده از انتئوژن ها برای رسیدن به درجه کمال الهی  و تجارب معنوی موافق نیستم و به عنوان یک محقق چیزی به عنوان ماورالطبیعه برای من وجود ندارد .
دنیای ماوراء  درون مغز ما است و متاسفانه کسانی که شناختی از نوروساینس ندارند  جذب ظاهر قضیه می شوند .
تحقیقات علمی نشان می دهد  تجارب معنوی چیزی جز تخلیه ایمپالس های امیگدال سمت راست به امیگدال سمت چپ  در مغز انسان نیست .
نورساینس ثابت می کند  انسان خوب بودن و شناخت عرفان و اومانیسم  بودن جز افزایش پالس های الکتریکی امیگدال راست و بزرگ شدن  امیگدال راست و غلبه ان بر امیگدال چپ  چیز دیگری نیست.
امروزه ما هر لحظه  به شناخت ماوراءاطبیعه  با شناخت نورفیزولوژی مغز نزدیک می شویم .
اگر فرمول مسکالین مشابه با دوپامین است فرمول سیلوسایبین  مشابه با سروتونین  انچه امروز ما به  نام درک معنوی و ماوراءطبیعه به دنبالش هستیم همان افزایش این نورترانسمیترهای مغز است . که عده ای با مراقبه عده ای با مطالعه وعده ای با استفاده از داروهای انتئوژن به ان می رسند .
روانگردان های انتئوژن  داروی برای تکامل قسمت های تفکر در مغز و از بین بردن کاهش استرس و اضطراب است که منجر به تفکر و تعقل بهتر می شود
انتئوژن ها هدف نیستند استفاده و مصرف انها فقط برای یک یا دوبار به ما کمک می کند که به تکامل  سیستم عصبی مغزمان کمک کنیم و استفاده مداوم از انها  افتی برای شناخت و رسیدن به کمال الهی است 
خدا درون یک قرص است Avatar Meher Baba - Opium.Site ...
 روانگردان های Entheogen انتئوژن چیست - Opium.Site وبلاگ ...
شناخت هفت شهر عشق و عرفان های جدید برای کسب معرفت ...
نگرشی بر عرفان های جدید بر اساس مدل هشت مدار آگاهی eight ...
روانگردان گانشا The Psychedelic Ganesha - Opium.Site ...



هیچ نظری موجود نیست: