رئیس پلیس فتا غرب استان تهران دانشجویان را با مواد مخدر صنعتی آشنا کرد

ذ
در همایش مخاطرات و بلایای اجتماعی واحد پرند؛

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران دانشجویان را با مواد مخدر صنعتی آشنا کرد

معاون دانشجویی واحد پرند در همایش مخاطرات و بلایای اجتماعی استفاده از مواد مخدر گفت: وظیفه دانشگاهیان در این خصوص اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جوانان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اصغر دریغ در همایش مخاطرات و بلایای اجتماعی استفاده از مواد مخدر که به همت معاونت دانشجویی واحد پرند و با همکاری معاونت فرهنگی و کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد، اظهار کرد: گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر صنعتی یکی از مضراتی است که جامعه عزیزمان را تهدید می‌کند. طی آخرین آمار سایت مبارزه با مواد مخدر حدود ۵۳درصد جوانان از مضرات مصرف مواد مخدر آگاهی ندارند، وظیفه ما در این همایش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جوانان است.
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران هم در این همایش به تبیین خطرات انواع مواد مخدر جدید و ضررهای استفاده از این مواد پرداخت.
سرهنگ باقریان دانشجویان را با مواد مخدر صنعتی بصورت نمایش اسلاید و هم بصورت برگزاری نمایشگاه، آشنا کرد و سوء اثر هر یک از مواد مخدر را بر روی جسم و روان انسان را تشریح کرد و در انتهای سخنان خود سوالاتی را برای دانشجویان طرح کرد که قرار شد در پایان مراسم به ۵ دانشجو که به سوالات جواب صحیح داده‌اند جوایزی از طرف دانشگاه اهدا شود.
علیرضا محمدی از اعضای انجمن معتادان گمنام پس از حضور در جایگاه با معرفی این انجمن درباره نحوه فعالیت انجمن توضیح داد و پس از آن اقدام به پاسخگویی به سوالات دانشجویان کرد.
این انجمن اقدام به توزیع بروشور در مورد مضرات انواع مواد مخدر در بین دانشجویان کرد. پس از تقدیر از اعضای نیروی انتظامی و انجمن معتادان گمنام از طرف دانشگاه به تعداد ۵ نفر از دانشجویان که به سوالات رئیس پلیس فتا غرب استان تهران پاسخ صحیح داده بودند، جایزه اهدا شد.

هیچ نظری موجود نیست: