دو هزار سازمان مردم نهاد در عصر اتم با روش نوین با استفاده از چوب چماق در حال جنگ و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد هستند


دو هزار سازمان مردم نهاد در عصر اتم با روش نوین و چوب  چماق در جنگ و مبارزه با مواد مخدر هستند  
در تاریخ شانزدهم خرداد امسال  زمانی که معاون وزیر کشور در گلوگاه مطرح کرد بیش از ۲ هزار سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر فعال هستند   تریبونی نداشتم به این اقای  معاون بگویم اقا این دروغ شما را اگر باور کنیم گناه شما صد چندان  می شود و حکم اعدام برای شما باید صادر گردد  ! زیرا شما همه این دو هزارتا را در یک لحظه به نیستی و نابودی  کشانده اید !!
 نوین  خواب خرگوشی.jpg
این سازمان های مردم نهاد  در راه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری  از اعتیاد  احتیاج به علم و دانش  به روز دارند  و شما که مسئول سایت مثل سایت پیشگیری نوین هستید که  پایگاه اطلاع رسانی  پیشگیری  اولیه از اعتیاد و  متعلق به اداره كل فرهنگي و اجتماعی وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري  است مثل اینکه  خبر ندارید که اخرین اخبار علمی این سایت  در تمامی قسمت ها به خصوص  تازه ترین اخبار درباره مواد مخدر جدید ان مربوط به جمعه, 11 بهمن 1392   است و عملا این سایت  در سال 93 و 94 فعالیتی علمی و مطلب نداشته است و تعطیل است و  اخرین مطلب این سایت  در  بخش مواد مخدر جدید و اخبار ان مربوط به سیگار و کپی شده از رسانه های دیگر است این چه سایتی است با این همه اهن تولوپ  وابسته به ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت مردمی اداره کل فرهنگی و پیشگیری  تحت نظر وزارت علوم و فناوری است اما تعطیل و  پر از خالی  است !
  اقای  پرویز افشار معاون وزیر کشور کمی خجالت اگر می دانید چیست بکشید نه انکه مردم را در این جنگ و  مبارزه  چماق  به دستشان داده و  جلو فرستاده انها را  در دم  بکشید !


  پرویز افشار در مراسم افتتاحیه موسسه انتفاعی جامعه سالم گلوگاه، اظهار کرد: درمان و بازتوانی معتادان کاری دولتی و حاکمانه نیست، حضور بخش خصوصی در این حوزه و مشارکت مردم موجب کم شدن بار روی دوش نظام می‌شود در همین راستا طی دو سال اخیر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به عنوان محور و شعار ملاک قرار داده شده و برای تحقق این مهم باید همه آحاد مردم کمک کنند زیرا اگر اقدامات پیشگیرانه مردمی نباشد با حداقل بهره وری و حداکثر هزینه انجام می شود.

وی افزود: بیش از ۲ هزار سازمان مردم‌نهاد (NGO) در این بخش فعال هستند که از این تعداد، یک‌هزار و ۳۸۰ نهاد استانداردهای لازم را کسب کردند و در بانک اطلاعاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ثبت شده‌اند.







بیش از 2000 سازمان مردم نهاد از سراسر کشور در سطوح بین المللی، ملی و استانی و در موضوعات مختلف فعالیت دارند
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: تعداد سازمان مردم نهاد(NGO) در ...
سایت پیشگیری نوین عملا از زمان شروع کار در سال 1392 تاکنون فعالیتی نداشته اما بودجه ان کجا رفته است !




 نوین اخرین مواد مخدر3.png


دوشنبه, 27 آبان 1392 ساعت 20:59               سیاست های کلی مبارزه با مواد مخدر   

تصويب و ابلاغ سياست‌هاي كلي مبارزه با موادمخدر در 11 محور از سوي مقام معظم رهبري در مهرماه سال 1385 سبب شد تا دستگاه‌هاي عضو و مرتبط با ستاد مبارزه با موادمخدر از اكنون گرايي در امر مبارزه خارج شده و بر اساس مديريت هدفمند حركت نمايند. اين سياست‌ها كه از توسعه يافتگي و نگاه واقع‌گرايانه برخوردار مي‌باشد، باعث گرديد تا توازن لازم و توجه كافي نسبت به ابعاد مبارزه اعم از سخت‌افزاري و نرم‌افزاري معمول شود.
اهداف و معرفی سایت



چهارشنبه, 29 آبان 1392 ساعت 19:01
ارتقای امر اطلاع رسانی هدفمند و نیز افزایش سطح دانش تخصصی معلمان، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان در امر پیشگیری از اعتیاد به منظور گسترش فرهنگ پیشگیری در محیط های آموزشی
  • ارائه اطلاعات و منابع آموزشی کاربردی پیشگیری از اعتیاد برای متخصصان، والدین و آحاد جامعه
  • ارائه آخرین مدل ها و استراتژی های کارآمد پیشگیری از اعتیاد در کانون های هدف مدرسه، دانشگاه، خانواه، محله، محیط های کاری و رسانه ها
  • ایجاد بانک اطلاعات کلیه کارشناسان و متخصصان امر پیشگیری اولیه از اعتیاد در سراسر کشور و تعامل مستمر با آنها
  • فراهم کردن بستری مناسب برای تبادل تجربیات بین متخصصان و کارشناسان پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور
  • دست یابی متخصصان پیشگیری از اعتیاد به آخرین دستاوردهای پژوهشی کشور در این عرصه
  • آموزش و آشنایی با عوارض و پیامدهای سوء مصرف مواد در ابعاد مختلف
  • تقویت دانش بومی در برنامه های پیشگیری
  • بهره گیری از آخرین تجارب جهانی در عرصه پیشگیری از اعتیاد
  • كليه حقوق مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به اداره كل فرهنگي و اجتماعی وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري مي باشد و نقل مطالب با ذكر نام مزبور مجاز است. ©.site: زهرمار کبرا به جای قرص شادی آور اکستاسی و کوکائین در ...
  • opium.site: متامفتامین Methamphetamin، Desoxyn


  • هیچ نظری موجود نیست: