مارادونا: 12 سال پیش اعتیاد را ترک کردم

مارادونا: 12 سال پیش اعتیاد را ترک کردم
دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین با انتشار یک ویدئوی کوتاه، حرف‌هایی جنجالی زده و دوباره تبدیل شده به سوژه رسانه‌ها. او در این ویدئوی کوتاه در مورد اعتیادش به مواد مخدر و ترک آن صحبت کرده است.
 دن ديگو در اين‌باره گفته است: «12 سالي مي‌شود كه مواد مخدر را كنار گذاشته‌ام چون استفاده از مواد به من اجازه نمي‌داد آن‌طوري كه امروز از خواب بيدار مي‌شوم، بيدار شوم.» اين يكي از صريح‌ترين اعترافات دن‌ديگو در مورد اعتيادش به مواد مخدر بود كه در ويدئوي جديدش در دبي ضبط و منتشر شد.

او در بخش ديگري از دلايل خود براي اين تصميم گفته است: «من اين زندگي را به خاطر فرزندانم و نوه‌هايم و كساني كه وارد زندگي‌ام خواهند شد و به ما اضافه خواهند شد، برگزيده‌ام. حواس‌تان باشد كه من هنوز ممكن است فرزندان جديدي به جمع فرزندانم اضافه كنم!» او همچنين از بعضي از بخش‌هاي خصوصي زندگي‌‌اش صحبت كرد و با چرخاندن دوربين در خانه‌‌اش عكس‌هايي كه به ديوار آويخته است را به هوادارانش نشان داد. يكي از اين عكس‌ها، عكسي بود كه در آن دن‌ديگو در كنار هوگو چاوز و فيدل كاسترو ديده مي‌شد.

او در مورد فيدل كاسترو گفته است: «او بزرگترين بود.» و از هوگو چاوز رئيس‌جمهور فقيد ونزوئلا نيز تمجيد كرد.
 مارادونا در ادامه اعلام كرد خانم كريستينا فرناندس، رئيس‌جمهور آرژانتين، مستقيماً براي او نامه‌اي ارسال كرده و او را رئيس‌جمهور محبوب قلبش ناميده است. بخش پاياني صحبت‌هاي دن‌ديگو اشاره داشت به شكايتش از همسر سابقش كه مادر دو دخترش نيز هست.
 او در اين رابطه گفته است: «ديگو هيچ‌وقت به كسي توهين نمي‌كند. به مراجع قانوني و افراد متخصص در اين كار زنگ زدم تا پولم را برگردانند.
 من بانك نزده‌ام.» و مارادونا اين ويدئو را با ارسال يك بوسه براي طرفدارانش به پايان برد.

هیچ نظری موجود نیست: