سردار «علی مویدی»: توزیع ماده مخدر کروکودیل شایعه‌ است


- توزیع ماده مخدر کروکودیل شایعه‌ است
تاریخ : , ۱۰ مهر ۱۳۹۴
                                                                                                                                    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، ضمن رد توزیع و مصرف ماده مخدر جدید به نام «کروکودیل» گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند پلیس است.
به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی مویدی» در حاشیه آئین نکوداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در جمع خبرنگاران در مورد توزیع ومصرف نوعی مواد مخدر جدید به نام «کروکودیل» گفت: تنها مرجعی که باید در مورد شناسایی و معرفی مواد مخدر فعالیت کند پلیس است.
وی ادامه داد: پلیس با روش های علمی، ورود و شیوع هرگونه موادمخدر را اعلام می کند؛ مصرف کروکودیل را تکذیب می‌کنم همه موادی که در گذشته بوده و شناسایی شده وجود دارد اما مواد جدیدی کشف نشده است.

رئیس پلیس مواد مخدر ناجا، همچنین در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و خیابانی در تهران و کلانشهرها گفت: پلیس در راستای تدابیر فرماندهی ناجا اقدامات لازم در جهت شناسایی و جمع آوری معتادان خیابانی به عمل آورده است. نیروی انتظامی آمادگی دارد در سطح کشور به عنوان یک گارکروه ویژه نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان اقدام کند در همین خصوص تدابیر لازم اتخاذ شده و دستورالعمل ها را نیز ابلاغ کرده ایم.
مویدی با اشاره به اینکه، جمع آوری معتادان اقدامی بین بخشی است و مستلزم پای کارآمدن بخش های دیگر است، گفت: نیروی انتظامی تنها دستگاهی است که آمادگی کامل در راستای جمع آوری معتادان خیابانی را دارد.
مویدی ادامه داد: با فراهم شدن شرایط و همکاری دیگر نهادهای مسئول آمادگی صد درصدی برای رفع این معضل داریم. با مبلغی معادل کمتر از 200میلیار د تومان این معضل اجتماعی قابل حل است و امیدواریم با تعامل همه سازمان ها و دستگاه ها این آسیب اجتماعی از صحنه اجتماع حذف شود.
این مراسم در هنرستان دخترانه فنی حرفه ای جواهری منطقه 3 آموزش و پرورش برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست: